Wohoo!

Alla bloggare skriver ofta om gratisbio.se och liknande sidor, och förut när jag loggade in på den sidan så såg jag att jag hade över 900 poäng, så jag (som alltid varit skeptisk till sidan innan) bytte mina poäng mot presentkort på gina tricot och h&m.. woho :)

Om ni vill bli medlem gratis så kan ni använda den här länken;

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=115442

Nu kommer det inte komma mer länkar till sådana sidor, jag lovar :) Stör mig själv på sånt hos andra.

Idag blev det iallafall ingen Lysekilstripp, det har spöregnat av och till hela dagen.. svensk sommar! ;) Istället var vi på Lejas och fikade, och var en sväng på torp efter. Hittade inget speciellt iof, bara en present till pappa.

Jag har varit duktig ikväll också, har städat hela lägenheten! Får besök i helgen så det kanske var dags :) Men efter ett tag började ryggen strejka, och jag sitter nu bänkad i soffan framför tv:n och tänker att det är lika bra att fortsätta imorrn. :)


Godnatt!

Kommentera inlägget här :