Min jobbannons!

Du som läser detta - anställ mig. Jag är duktig på att laga mat (not, men kan baka en kaka åt dig..och äta upp den), på att städa, på att prata.. eh, japp. Jag kan sitta och dra vitsar för dig när du har tråkigt. Oändligt många fördelar med att ha mig anställd helt enkelt! Låter lockande? Det enda som kanske kan svida lite är att du får mina räkningar.. Piece of cake! Japp. :) Inkorgen på mailen kommer att vara full snart. Right?

Nehepp. Hur som helst, jag har cherry som extrajobb, men finns inte många pass att få just nu.. segt. Ska ut och bomba affärerna här med mitt CV tänkte jag. :)

Imorgon ska jag hjälpa syrran att flytta hennes saker till hennes nya lägenhet.. kommer bli kanon för henne med något större. :) På lördag gäller samma sak, men möblerna. Onödigt med gymkort för mig. ;) Lördag är även nästa gång jag jobbar.. på halloweenfesten. Införskaffade vampyrtänder idag i sann twilightanda (typ).. kanske inte någon som kommer våga spela. Moahaha. :)

Annars då..? Jotack, det är fint. Huvudvärken jag har haft i 3 veckor släpper inte bara. Kan bero på att jag faktiskt varit duktig och vänt dygnet någorlunda.. med undantag idag då kanske. Trivs bäst som nattuggla, tro det eller ej. ;)

Time for bed. Sleep tight!


Puss.

Kommentarer :

#1: yooo

ja det kommer bli kanon.. hihi! plus att den e fiiin!

älskar dej ses sen :)

skriven

Kommentera inlägget här :