Snön föll



 

Snön föll
och plötsligt kom tårarna
snön föll
jag saknade dig så
jag mindes den natten
när allting tog slut

 

Det känns overkligt att du inte är med oss denna julen, första julen för mig utan dig. Vi kommer alltid vara en för lite vid sånna här tillfällen. När jag fick veta att du var sjuk, för snart ett år sedan, trodde jag aldrig att vi skulle förlora dig så snabbt. När mamma sa att risken var stor att du inte skulle få uppleva en jul till så vägrade jag lyssna.. självklart skulle du leva under kommande julen. Redan i maj lämnade du oss i stor saknad. Jag kan knappt tro att det snart är 7 månader. Morfar, jag önskar att vi kunde få en jul till ihop. Jag saknar dig!


♥ ♥ ♥

 

 

 

 

 

Kommentarer :

#1: Mamma

Ja du, det önskar jag också!

Låten som du valt passar så bra...tårarna rinner...

Älskar dej, av hela mitt hjärta!

Puss

skriven

Kommentera inlägget här :