I skuggan av värmen

Det heter filmen jag kollar på just nu. Bra hittills. :) Att Joel Kinnaman är den manliga huvudrollen skadar ju inte heller direkt. ;)

Jag har saknat att ha tillgång till internet! Har precis flyttat och därför saknat både internet och tv.. men äntligen! :) Så att jag inte bloggat beror inte denna gången på brist av inspiration, hehe. Min dator har lagt av (eller ja, skärmen funkar inte) så den ska in på lagning imorgon..
Annars kommer denna veckan innebära jobb tis, ons och lör + morfars begravning på fredag. Jag är verkligen orolig för hur det kommer att vara.. Hur ledsna folk kommer bli. Allt. Men jag vet att det kommer att vara den vackraste begravning jag vart på, sånger som himlen är oskyldigt blå och den blomstertid nu kommer kommer att spelas. Nog om det.

Nu ska jag se klart resten av filmen och sen blir det en powerwalk innan sängen :)


Ciao!

Kommentera inlägget här :