Lever ni?

Heeeeeeeeej! :) Har fått låna syrrans dator över natten. Förstår ni hur handikappad jag känner mig utan en dator hemma? Min sålde jag i somras eftersom vi hade 2, men nu är den andra datorn inne på lagning så jag är dator-lös. Inte okej. Det har gått så långt att jag nu har en mac i kundkorgen på inet.. ska jag klicka på bekräfta? Ååh, jag vill ha en sån ju! Finfin. :) Ska fundera några minuter till.. handlar ju ändå om typ 12k. Inga pengar för oss Statoil-anställda iofs, hähä.

Gud vad jag saknar att skriva här! Får nog bli en dator trots allt. För allas skull liksom.. jag har ju ett ansvar till er att leverera blogginlägg som ni inte kan leva utan.. riight? ;) haha.

Förresten, Sune (min bil) tycker inte om mig längre. Han har lyckats göra en stoor spricka i framrutan formad som en fiskmås typ. Han måste känt på sig att jag saknar sommaren och en vitprickig bil. :) Men nu visar han sitt rätta jag tror jag, fläkten som har varit trasig är nu heelt trasig. Alltså spelar inte säkringar längre någon roll, det kommer ingen varmluft ändå. Så om ni ser någon med typ 20 overaller på som kör förbi så är det mest troligt jag. :)

Februari blir en riktig fixar-månad. Sune ska få ny ruta, fixad fläkt, fixade bromsar.. osv. För er som inte har bil, köp ingen - åk buss. :) Bilar har en tendens att vara en jäkligt tråkig utgift (när dom går sönder).


Men nu till något roligare! Nedräkningen till Idre... 7 dagar kvar! :D

Kommentarer :

#1: Mamma

Såå fin bloggen har blivit! Puss och Älskar dej!

skriven
#2: Ängeln! ;-)

Ja....du vet ju va jag kommer skriva här....;-p så ja skiter i de! :-) och så skriver jag att jag älskar dig istället och jag hoppas de får reda på va de e som konstrar me kroppen..:-/

Jo, jag vill synas också, de måste vi få ihop nu tycker jag! :-) <3

skriven

Kommentera inlägget här :