Back 2 reality

Imorgon börjar jag jobba igen.. :( Tiden går för fort! Har iaf haft en veckas semester och den har varit kanon :D Lägger upp några bilder från veckan istället för att skriva om allt. :)


Började veckan på Innovatum i Thn med Jenny & barnen ♥

 

Elsa åt av plastjordgubbarna :P


Jenny hade nog roligare än barnen, hahaha! :D


I onsdags åkte vi till Halmstad och hade en heldag :) Grym dag! Tyvärr blåste det så på Tylösand så det gick inte att bada.. och glömde ta kort hela dagen, bara en bild på den fina solnedgången på vägen hem :) Och Niklas överlevde Ullared! Haha

 

Galet varmt på väg till Hunnebo!

 

Tog en sväng till smögen igen :D bästa!

 

 

 

Lexingtonbutiken, jag skulle seriöst kunna köpa ALLT där inne.

 

VILL HA! :) Hur grymma är inte new york-krokarna?!

 

Hahaha, Angie, Alex o jag innan utgång igår :D

 

Bild från idag på snäckan! :) Slapp dag men jag mår riktigt dåligt idag..  får skylla mig själv iofs. :(

 

Massor med fisk! Skulle haft med sig metspöt :P

 

:)

 

Sliten tjeej

 

Hihi ♥

 

Alltså det brukar ju släppa fort när man är bakis, men jag är det fortfarande? :S klockan är ju över 22.. Knas. Hoppas det har släppt helt imorgon, blir ett helvete på jobbet annars! Och hur kan jag bli bakis på 2 drinkar o en cider.. någon som vet om det påverkar att jag legat på stranden sista dagarna och kanske druckit för lite vatten? :) Jaja, Puss på er!

 

 

Kommentera inlägget här :