HEEEEJ

hejhejhejhej! OJ vad jag har bloggat mycket det sista! Nästan så att man blir trött i ögonen av att läsa... hähähä. Nej, men som jag skrev tidigare så har Juli vart den månaden då jag jobbat som mest men nu har jag SEMESTER! :D (I en vecka, men ändå!) Planerna är inte många, har vart iväg på torp idag, följt av en tid hos frisören.. klippte typ 8 cm. :) Blev bra hur som helst. Sen blev det sallad på Cactuz o sen kaffe på snäckan med Niklas o mamma. Haha, kom hem typ 21 ikväll. Finfin dag!

Imorgon ska jag och godisen till halmstad! Blir förhoppningsvis bad på tylösand om vädret för en gångs skull skulle råka vara bra. :) Annars blir det halmstad ändå för att iallafall göra nått på semestern och komma hemifrån lite. :) Jag har övertalat Niklas att stanna en snabbis på ullared på vägen hem, det var inte lätt må jag säga. :P Det blir till att bli av med ullared-oskulden för hans del. Moahaha. Resten av veckan blir soft, kanske har mormors lägenhet i hunnebo fredag-lördag o sen på lördag blir det väl att som vanligt varje år supa sig under bordet på fjorden. Hahaha nä men kanske en liiiiten cider då.. eller två. Hmm.

Varför kan jag inte få ha semester varje dag resten av mitt liv?

Kommentarer :

#1: Mamma

Tänk såå trist...att ha semester resten av livet...Du skulle förmodligen få spader...hihi...

Ha nu en underbar dag i Halmstad...!!

Älskar dej!! Puss <3

skriven

Kommentera inlägget här :