Lön = Shopping

Och vad jag har shoppat.. näero. Idag fick 2 grymma hårprodukter ifrån bellbox följa med mig hem, ett serum från paul mitchell (260 :-) och ett leave-in balsam från Lanza (150 :-). Mina grejer var typ slut, så.. handla bör man, annars dör man. :) Nu luktar håret som när man nyss vart hos frisören, mumma!

Annars då.. köpte även ett grymt linne på carlings från Saints and mortals, älskar det märket! Och typ småsaker, som nagellack o så. Kul att veta va? :) Sen blev det en sväng förbi subway, verkligen älskar mackorna där! Mmmmmmmmmm. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Typ så mycket.

However, nu ska jag sova. Imorgon blir det att jobba stängning, 16-24, och sen är jag ledig i 5 dagar! Och vet niii? På tisdag är det dags för Where the action is i göteborg.. om jag är taggad? JA!

Kommentarer :

#1: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

shopping=najs

skriven
#2: Matilda

Anmäl dig till veckans blogg hos mig!

www.matildas.blogg.se! :)

skriven
#3: Annabanana

Taggad? vadå e du en igelkott eller? :O eller kanske en kottigel?



Mumma på dej!

skriven

Kommentera inlägget här :