Det är en spricka i allt, men det är så ljuset kommer in

Igår hade jag och mamma en heldag i Gbg, gick på stan och kollade på en liten julmarknad. Var så fint i stan igår, det snöade, var fina dekorationer överallt och grymma gatumusikanter överallt. Mysig dag helt enkelt. ♥ :)

Fick nya vinterskor att framförallt ha på jobbet, så underbart att slippa hål i sulan som på de andra jag använde :P haha blev kaaaallt..


Julmarknad i Gbg :)


Saluhallen :)


Gårdagens fynd, dom reade ut alla silversmycken i en butik :)



Var på fika hos svärföräldrarna, jag gjorde om min glass till en älg :D haha

Bakade vörtbröd för första gången, blev goda :)


 
 

Kommentarer :

#1: Mamma

Ja..vilken mysig dag och kväll vi hade!!!
Vackra dotter....vilken fin bild på dej...!!

Älskar dej mitt <3...Puss

skriven

Kommentera inlägget här :