Recap.

Hejhej! :)

Nu ska vi se.. ;) det har vart dåligt med uppdateringarna sista dagarna. I fredags var jag med mamma och mormor i Gbg, vilket var jättemysigt som alltid. Shoppade ingenting förutom ett par nya pilotbrillor, smågrejer på IKEA och lite mat. Kul. Hade sett fram emot att shoppa lite, men hittade som vanligt (när man vill hitta massor) ingenting. Dagen var hur som helst rolig, rätt kul att 3 generationer kan ha så kul tillsammans. ♥

I helgen hade vi baksmällan-race med båda filmerna, kollade på melodifestivalen och softade ute i det fina vädret. :) Alltså det är helt galet vad solen påverkar humöret! Känns som att all deppighet är som bortblåst sånna dagar. :)

I måndags var jag som sagt med mamma, yohanna o lina på torp.. Jag köpte ett par militärgröna Converse och militärgröna byxor, hehe jag gillar grönt helt enkelt. ;) Kan inte riktigt bestämma mig om byxorna iofs, dom är jätteslappa och jag har lite svårt att vänja mig med att dom hänger typ. Haha. Känner mig lite coolare med dom helt enkelt ;)

Igår spenderades dagen på sjukhuset (inte jag denna gången, hehe) för mamma skulle steloperera sin tumme pga ledvärken.. Var med henne inne tills det var dags att börja operationen, så jag åkte hem och åt och sen åkte tillbaka. :) Hon fick åka hem rätt snabbt så jag följde med henne hem, sen träffade jag Lina, Bim, Angie och Selma en sväng. Alltid lika kul att ses, men blev rätt kort igår då jag ville tillbaka till mamma för att se hur hon mådde. Jag stannade hos henne inatt så jag sov på hennes soffa, och hoppas att det hjälpte lite att jag var där hur som helst. :) men fy vad jag tyckte synd om henne när bedövningen började släppa, stackars lilla mamma! Hatar att se någon man älskar ha ont. :( Som tur är går det rätt snabbt tills det blir bra, och då kommer det att vara värt det. :)

Idag var jag och Johanna (pappas sambos dotter haha) på jakt efter drop-in tid för att pierca oss men fanns ingen :( Så vi tröstade oss med 2 väldigt stora latte på waynes, hehe. Var väldans trevligt! :D Sen åkte jag hem och tänkte hoppa i sängen för att väcka niklas men han var redan vaken, hehe. Vi gav oss ut i det underbara vädret rätt omgående, åkte till trollhättan och satte oss en sväng på strandgatans café (fika #2 idag anna! hahaha) och efteråt tog vi en promenad runt spikön. Mysigt! :D Stannade en sväng på överby också men kom därifrån utan att ha köpt något, men mätta och belåtna efter ett besök på briggen. ;) Borde nog äta hemma imorgon, har ätit pizza och på briggen 2 gånger sista 3 dagarna.. kommer snart vara fattig om jag fortsätter såhär, haha.

Weeeellwell, nu blir det nog film här.. ska försöka hålla mig vaken några timmar till. :) Jobbigt att vända dygnet. ;)


 

Nya hårfärgen! :) Nästa gång blir det ännu ljusare tror jag. ;)

 

 

(Kass bild!)

 

Luktar så galet gott! Kommer gå runt och lukta som en godis nu, haha.

 

 

 

 



Pusselipuss.

Kommentarer :

#1: Mamma

Tack för hjälpen..älskade unge! Du är guld värd!!!!

Hade aldrig..klarat natten utan dej!!!!

Tack..ännu en gång!!!

Puss

skriven

Kommentera inlägget här :