Kalas idag :)

Hej sötnosar!

Idag ska vi på kalas till min storasyrra Jenny a.k.a Lenny / Benny, Hahaha. Tröttnar aldrig på Lenny-skämtet?! :P
Vi ska hur som helst fira henne, elin och elsa som alla har fyllt år denna månaden. :) Ska bli mysigt! Får skjuts med yohanna & lina dit, ska bli intressant att se mig och niklas i baksätet på deras lilla clio! hahaha, vi är liite för långa för en sån bil. ;) Kvällen är fortfarande oplanerad, får se vad vi hittar på.. Ska ni göra nått kul denna helgen?

Igår startade vi kvällen med att äta på coffee roomer med mange & julie, sen drog vi till hemmakväll och hyrde film och köpte massa godis. :) Hostel 3 blev det.. jäättemysig film. Gärna en jag ser varje kväll innan jag ska sova.. Not. Hehee.

Nej nu måste jag göra mig iordning och "ta på mig ansiktet" så man inte skrämmer livet ur nån på kalaset.. haha.


Got 2 go. Pusspuss


 

Kommentera inlägget här :