Uppe med tuppen

Det var jag minsann idag. :) 07.00 ringde klockan och efter 3 timmars sömn skuttade jag glatt upp. ;) Eftersom jag hade problem med allergin igår så kom jag inte hem förrän 23.00 och då var jag fullproppad med bland annat betapred, vilket gör en pigg.. dumt. Med en galen hjärtklappning, frossa och värmekänslor försökte jag somna, och lyckades till slut vid 04. Inte så kul..

Det är nått jag inte tål i betapred heller, jag får som sagt alltid en brinnande känsla i hela ansiktet och delar av kroppen.. får alltid knallröd/lila utslag över ansiktet också dagen efter jag tagit det.. och så har jag gått runt med mamma i göteborg idag. Haha.. wellwell. Har ett fint kort från inatt när det såg ut som mitt ansikte skulle brinna upp, men behåller nog den sexiga bilden själv ;) hehe. Det är förhoppningsvis borta tills imorgon. :) Nog pratat om sånt. Det kommer att bli ändring på min attityd framöver, det hoppas jag att ni kommer att märka av.

Idag har vart en väldigt mysig dag! Först ett stopp på vcentralen en snabbis, sedan bar det av mot gbg! Vi spenderade hela dagen där med att mysa på fröken olssons och gå i affärer. Hittade dock inget, trots att jag provade att knö mig ner i typ 12 olika jeans. Just one of those days. :)

På hemvägen stannade vi på ikea där vi åt middag och köpte nödvändigheter, till exempel servetter... hahaha. Bra att ha. :P Och big mistake att stanna på coop vid ikea, dom hade ju en hel avdelning med amerikanska godsaker! Gud vad bra det går för min diet ;) haha!

 

 

Detta väntade på mig när jag kom hem.. som ett förlåt från delicato för att jag fick en stor plastbit i en kaka som gjorde att min hörntand tappade en flis.. tack? haha, nu kan jag köpa fler kakor! ;)

 

Hade även fått mitt buzzador-paket! :D Nu ska det bli hårpackningar gjorda här hemma :) Nån som vill ha en och prova den?

 

Nu ska jag springa till bibblan och lämna tillbaka kursböckerna, blir kanske någon ny också. :)

Tips på bra böcker?! Puss!

 

 

Kommentarer :

#1: Mamma

Tack..för en underbart mysig dag!!!

Älskar dej mitt <3...!!

skriven
#2: Niklas

När ska du äta din Hurshy?!

skriven

Kommentera inlägget här :