Happy days

Jag är världens sämste bloggare, jag erkänner.

Jag har dock förvarnat er att jag kommer att vara frånvarande fram tills tentorna är färdiga i början på juni. :) Hur mår ni? Jag har haft några sköna dagar som har innehållt jobb, grillning, långpromenad med syrran, fika i solen osv.. igår var helt klart en skön dag! :D Åkte med mamma, yohanna o mormor till snäckan där vi startade dagen i strålande sol med en kopp kaffe.. efteråt promenerade jag och yohanna tillbaka till stan. Dagen blev genast ännu bättre när pappa ringde och sa att han hade en cykel jag kunde få, så jag fick skjuts till herrestad för att hämta den och sen cyklade jag tillbaka. Så jäkla kul att cykla igen! :D Dagen avslutades hemma hos magnus o julietta med att grilla, dricka (liite för mkt) vin och spela spel. Riktigt nice!

Nu däremot blir det att krypa under täcket för klockan ringer 05.15.. varje dag tills på lördag. Puss!


 

Bjuder på en vääldigt fräsch josefine efter en lång cykeltur. Haha!

 

 

 

 

 

 

Kommentera inlägget här :