Heart on fire

Hej älskade små gullefjun. Nu blir ni allt glada över att er kära favoritblogg åter uppdaterats va? :) Haha. Jag har saknat bloggen! Har fortfarande rätt lite tid över till att sitta här varje dag så det kanske blir lite sporadiskt med inlägg här ett tag......... Jaja.
 
Hur mår ni? Jag mår fiint. Känner mig just nu;
 
* Trött. Antagligen för att färgbolaget var här och ringde på dörrklockan klockan 7 imorse. Kul att ni jobbar så tidigt era jäklar. :) Och ännu roligare att dom ska komma tillbaka 7 imorgon för att börja tapetsera om..?
 
* Lycklig. Kan ha med att jag nu har hemmagjord varm choklad och hembakta kanelbullar i magen.
 
* Julmysig. Alltså att jag längtar tills jag får börja julpynta, lyssna på julmusik, göra knäck och baka lussebullar, hinka i mig julmust, och köpa julklappar såklaart! Mysigaste tiden på året, without a doubt!
 
 
Eftersom jag haft mitt lilla uppehåll från bloggen i ganska exakt två månader så har det ju hänt lite såklart. Jag har börjat jobba på en annan avdelning på kommunen, jag har köpt bil, sett joshua radin med syrran i göteborg, haft en liten weekend i köpenhamn och tyskland med niklas, slutat med perfect home, haft mysiga dagar med massa tända ljus (största fördelen med hösten och detta mörkret) osv.. Vad har ni gjort? Jag blev så glad när jag loggade in här idag och såg att jag faktiskt haft en del som vart inne på bloggen varje dag. Sötnosar!
 
Förresten, bloggen ändras lite nu då jag tänker att skriva precis om vad jag vill och hur jag vill, jag känner inte längre att jag "borde" skriva om vissa grejer eller på ett visst sätt. Blir mycket bättre. :)
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Lina

Jag vill också ha varm choklad, hemmabakade kanelbullar och ljus vid badkaret.... Men framförallt vill jag läsa om dig <3

skriven
#2: Mamma

Välkommen tillbaka! Älskar dej mitt <3

skriven

Kommentera inlägget här :