Jag gör slut.

Det är inte du, det är jag. Just nu känns det som att vi är på olika ställen i livet, käre blogg.se. Men en dag kanske jag känner att det är dags att ge det ett nytt försök (kommer nog att bli snart om jag känner mig själv rätt), och isåfall hoppas jag att ni trogna följare kommer tillbaka. :) Har ingen inspiration alls till att blogga just nu, jag har massor med bilder jag vart nära på att lägga ut senaste tiden men har helt ärligt inte velat lägga ut allt jag gör hela dagarna på internet. So here we are, bloggen försvinner inte men det kommer inte att uppdateras på ett tag.
 
 
 
Tack för denna tiden bloggen ;) / Love J

Kommentarer :

#1: Annabanana

Näää ja gör slut!!
Fyyy så kan man ju inte bara göra! va ska ja nu göra hela dagarna när ja inte får läsa din blogg? du får nog helt enkelt ta att mms:a mej allt du gör istället, de är en deal! då säger vi så! :D <3

skriven

Kommentera inlägget här :