Födelsedagsfirande

Idag (den 3e alltså) har Niklas fyllt 28 år :) Grattis igen älsk! Vi har fixat tårta ihop, haft kalas, ätit på Uddevalla nya restaurang La dolce vita (vilken förövrigt hade grym pizza) och avslutat kvällen med några filmer. Bra dag! :)
 
Dagen igår tyckte jag iofs var ännu bättre, då spenderade vi den första riktiga soldagen på länge i Gbg. Älskar den staden! Varför bor man i Uddevallla när man kan bo där?! Har pratat med Niklas om det idag, att kanske kunna flytta dit men det krävs nog mer övertalning... well, en vacker dag kanske. Det finns ingenting jag skulle sakna i denna staden förutom familj och vänner, att ha så nära till dom. Men Göteborg är inte så långt borta.
 
Vad finns här liksom? Alkisarna på kampenhof, eller kanske raggarna i sina volvobilar utan busstationen på helgerna? Hahahaha. Älskar dock närheten till havet, det är så när man är uppväxt vid kusten, svårt att släppa det. Sålänge man bor på västkusten är man dock godkänd. Hör du det Anna? Svikare! :)
 
Tänk om man vaknar upp när man är 80 och ångrar att man inte tog steget att prova på att bo nån annanstans? Ska försöka hitta ett riktigt bra jobb till Niklas som jag kan locka honom med ;) hehe


Haha vår hemgjorda schwarzwaldtårta :D
 
 
Nu - film :) Pusselipuss
 
 

Kommentarer :

#1: Mamma

Tack för senast...och såå god tårta!!
Göteborg är inte långt bort..förstår att du skulle vilja flytta!!
Är en fantastisk stad! Nackdelen är..om ni gör det...att ni får skaffa stor lägenhet..för jag kommer ofta och hälsar på!!! Hi hi..
Älskar dej mitt <3

skriven
#2: Niklas

Tack för allt min älskling! <3

skriven
#3: Annabanana

Assååå nääää. Västkusten e verkligen inte ett måste om man inte gillar den haha. Sthlm har ju skärgården om man nu gillar sånt :P Själv har ja väldigt svårt att förstå hur man kan bo i u-a.
Fett dött! Ja gillar folk u know. Lj är bra ställe att växa upp på men hade bara flyttat tillbaka om ja verkligen va tvungen. Så skönt att kunna gå ut o se ut som hej kom o hjälp mej, utan att man känner någon. Mkt folk men man är ändå anonym :) Ju större desto bättre :) Puss på min lilla västkustlover josiiie!

skriven

Kommentera inlägget här :