Bästa veckan.

Förstår ni vilken skön vecka jag har haft? Har som sagt vart ledig sedan förra lördagen. Har varit på stranden, legat i vår trädgård och solat, spelat golf, haft några grillkvällar, druckit vin, vart ute med båten. chillat på caféer, hängt med kompisar och inte tänkt på jobbet alls. Bästa veckan på länge. Idag var jag först och träffade en kompis på snäckan och sen åkte vi och grillade hos Mange och Julie. Skön dag. :)
 
Men. Imorgon börjar vardagen igen. Svårt att inte känna att det tar emot att skriva det, eller att känna mig bitter över det. Jag tycker om mitt jobb men tycker ännu mer om att inte vara där, hehe. Nu blir det iaf jobb 9 av de kommande 10 dagarna. Meeeeen det känns helt okej, för om 14 dagar åker vi till Kroatien!
 
 
         
         
         
 
 

Kommentera inlägget här :