jobbbbbbbb

Hello. Idag tog jag mig låång sovmorgon (efter att ha gått upp 04.15 2 dagar i rad) till typ 12.. måste ju ta igen skönhetssömnen. ;) Idag börjar jag jobba 19 egentligen, men ska hoppa in 18 för att lära mig en låsning. Ikea öppnar ju idag i Uddevalla, och jag har ju nästan enbart jobbat där innan också, men det kommer att bli stor skillnad till att faktiskt ha kunder i butiken. :) Ska bli skoj att se hur sent det blir ikväll, kommer ju vara väldigt mkt folk där.. wellwell. Slutar redan 23, skönt med korta pass! Gör nästan bara sådana denna månaden, börjar runt 18 och slutar senast 24. Skönt med mkt fritid men tråkigt att tjäna så lite pengar.






 
 
Är stolt över min hemmagjorda (sockerfri = nyttig) müsli!
 
Altanen är snart klar! :)

 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :