Mardröm 2.0

Vaknade vid 9 och kände att jag verkligen vaknat på rätt sida, så råkade jag somnade om och drömde då den stördaste mardrömmen på läänge. Drömde att Niklas (fast det var en annan kille egentligen men jag fattade att det "ändå var niklas" hahah) dödade 2 tjejer vid en sjö när dom var ute med en liten båt och så hade han med sig en stor spade i båten. Sen kom polisen och började att fråga mig och N frågor och jag hade ju ingen aning, men när vi var vid sjön så tog han fram sin spade och försökte döda mig också. På nått jäkligt konstigt sätt så glömde jag detta och åkte hem med honom till en stuga i skogen där det var massa ungdomar, och hälften av dom var som tagna ur children of the corn. Hahahaha. Jag lyckades tydligen överleva detta också, så när vi kom hem från "semestern" så hade mamma tagit bort alla kort på Niklas ur mina fotoalbum, jag hade bett henne om det när jag ringde från stugan men har ingen aning om varför. :P Niklas/mördaren kunde förvandlas om jag tryckte på knappar i ett visst rum hemma, så jag tryckte på ormen.. Smart som jag är. (Den fanns en knapp med utomjordingen Alf också, seriöst. Hahahahaha. Varför tryckte jag inte på den?!) Han blev iaf en typ 40 meter lång orm som jag dammsög upp, och försökte sedan döda den genom att sätta ett lock på dammsugaren. Sen vaknade jag med hjärtklappning. Vet att det är tråkigt att läsa om andras drömmar men detta var ju rätt knasigt... Vill INTE att någon drömtyder denna åt mig. Vill nog inte veta. :P


Ska man försöka ta en powernap så att sidan att vakna på blir rättvänd igen...?

Kommentarer :

#1: Annabanana

HAHAHAHA!

skriven

Kommentera inlägget här :