22, 23, 24

22. Berätta om det du tycker är vackrast hos dig själv.
 
Det är så svårt att svara på denna frågan. Mycket för att jag antagligen är väldigt "svensk" när det kommer sånt, man ska inte prata högt om att man tycker om sig själv, man ska vara ödmjuk osv. Vilket jag som sagt tycker att jag är. Meeen.. om jag ska säga något så är det ju ingenting på ytan utan (tror jag har nämnt detta innan på ett annat inlägg) att jag tycker att min vackraste egenskap är att jag genuint bryr mig om andra personer, och skulle göra vad som helst för personerna jag älskar. Ogillar som sagt att framstå som självgod (fast jag faktiskt tycker att jag är en bra person haha) så därför går jag vidare till nästa punkt direkt. :)
 
 
23. Berätta om en gång när du kände dig ensam.
 
Jag satt seriöst och funderade på det här länge nu. Jag kommer inte på ett bra exempel. Klart jag känner mig ensam ibland, det gör ju alla. När man är ensam hemma längre perioder, när man kände sig utanför ibland när man gick i skolan, eller när jag ensam tog taxi hem till hotellet från nattklubben i London haha... Men har faktiskt inget riktigt jobbigt minne då jag känt mig väldigt ensam.
 
 
24. Berätta om en gång när du kände dig älskad.
 
Åh vad det här låter klyschigt, men jag känner mig oftast älskad. Min familj är väldigt duktig på att visa och säga att man älskar varandra, Niklas likaså. :) Men en dag då jag absolut kände mig älskad är ju absolut dagen då Niklas frågade om vi skulle förlova oss. ♥
 
 
 
Nu är äntligen bloggkalendern över och jag "får" skriva om vad man känner för igen. ;) Strax kommer ett inlägg upp om juldagarna! :)

Kommentera inlägget här :