Gott nytt år!

Igår försökte jag blogga hela kvällen, så jag låg faktiskt inte hemma sjuk som jag skrev dagen innan haha.. men blogg.se funkade inte på hela dagen. Morrr. Förutom att försöka blogga så lagade jag en gryta som tog heeela kvällen, fikade med mamma på torp, bakade, städade, tvättade osv. En rätt ointressant dag att blogga om alltså. :) 

Vad ska ni göra för kul ikväll? Själv ska jag hoppa i uniformen ikväll och starta upp mitt pass på jobbet 20.42. Jobbar alltså både inatt och imorgon natt, så jag hoppas att alla sköter sig ikväll så att vi får en relativt lugn natt... Och att jag kan fira in tolvslaget & det nya året tillsammans med mina kollegor - och inte ensam i en bil någonstans på väg till ett larm. Håll tummarna! :)

Detta året har vart både bra och dåligt. 2014 kommer att vara året då jag lärt mig många nyttiga läxor pga jobbiga saker, men också ett väldigt positivt och bra år pga just detta. Man lär sig vad som är viktigt, vilka som är värda att lägga energi på osv. Sen finns det så mkt fina minnen, roliga resor, alla fina sommarkvällar m.m som gör detta året till ett riktigt toppenår! 

Mina löften för 2015 är inte så många, jag kör med det klassiska att jag ska fortsätta med träningen (och gärna oftare haha), försöka äta bättre och definitivt lägga ner rökandet helt. :) har ni några?

Nu ska jag göra mig klar för jobbet, hoppas ni alla har en fin kväll och GOTT NYTT ÅR! :) 


Kommentera inlägget här :