Julen 2014

Hoppas ni alla har haft en fin & mysig jul! Vår har vart jättebra, vi var lediga både julafton och juldagen. Men vi startade lite tidigt med att fira med pappa & co den 21e december :) Egentligen skulle yohanna och lina haft det hos sig i år, men med tanke på att dom precis har flyttat och haft fullt upp med det så blev det hemma hos oss. 
Jag klagar inte för vi fick gratis mat. ;) Det var hur som helst jättetrevligt! Vi körde även julklappsleken som vi gör varje år, jag fick fina grillbestick och Niklas fick snygga handdukar. Väldigt bra saker! :) 
 
 







Sötast i världen! 
 
Sociala gänget. ;)
 
Nu till julafton! :) Jag jobbade ju som sagt till 06.30, så mamma kom och hämtade upp mig vid 14. Så jag startade dagen med julfika, sedan såg vi på kalle som vanligt, men jag skulle helt seriöst kunna skippa det faktiskt - trots att jag gillar traditioner och rutiner. Hehe. Sedan kom Niklas vid 16, då åt vi och sen öppnade vi julklapparna. Åh jag fick så fina saker! Innetofflor, en plansch från Yohanna som jag ska rama in, en klocka (så jäkla snygg!) av Niklas, pengar, twilight-serien, örhängen och raggsockar till jobbet. ;) Och när Niklas kom hem till mamma så hade han med sig ett paket av hans föräldrar till mig, så sött! Ett sminkpaket från Lancome, väldigt bra julklapp till mig. ;)
 


 
 
 
Mammas gooda tårta! (Tandpetarna är till för att yohanna ska kunna äta en bit utan sylt haha)
 
 
Skål! :)
 









Hahaha jag "lånade" Yohannas telefon när hon var ute och rökte, jag tog mig friheten att uppdatera hennes status. Hehee
 
 
 
Imorgon tänkte jag skriva en liten årsresumé (om jag inte ligger sjuk och inte orkar göra mer än att äta glass haha.. Niklas är ju hemma sjuk, så håll tummarna att jag slipper det!), men nu blir det godnatt! ♥
 

Kommentera inlägget här :