8 snabba


Vad är det första du gör när du vaknar? Kollar telefonen. Så himla osunt. 

Vilken svordom använder du mest? Fan.

Vem och vad fick dig att skratta senast? 


Hur mkt jag känner igen mig i detta. Hahaha.

Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet? Jag skulle antagligen ha bättre lön och haft ett enklare liv. :)

Berätta något du är bra på? Att skratta! :)

Och dålig på? Att vara tyst längre perioder. 

Vad gör du om 10 år? Bor på Bora Bora  där jag driver en strandbar & har ett enormt hus med utsikt över havet. Eller så bor jag kvar i Uddevalla och jobbar med något jag trivs med. 99% det sista alternativet. Hehe. Men drömma går ju!

Bästa filmen du sett på länge? Dallas buyers club, Interstellar, Wild.


Fina blommor jag fick av mamma igår! :)


Underbar födelsedagsfika i solen igår. :)

Kommentera inlägget här :