april april

Tanken var att jag skulle skriva ett riktigt bluff-inlägg nu och avsluta med april apriiiil! men nä. Kom inte på något bra att driva om. Haha. Det var några dagar sedan bloggen uppdaterades nu, och sedan jag låste bloggen så har jag inte känt någon stress men att jag måste skriva här varje dag, för ni 3 som har lösenordet förstår ju. :)
 
Senaste dagarna har vart lugna, i måndags träffade jag mamma och hade en mysig fika, igår upprepade jag samma sak fast med N innan han skulle spela hockey.. och när han hade åkt till hockeyn så spelade jag singstar hela kvällen. Hahaha. Jag känner att mina "hobbys" det sista har vart lite, eh, barnsliga. Jag köpte en "målarbok för vuxna" (som är till för mindfulness typ), och nu singstar... Jag kanske är som benjamin button, att min utveckling går baklänges? Haha. Men skitsamma, det är ju kul!
 
Idag vaknade jag med supertorr hals som alltid, så jag fick nog och hoppade in i bilen och körde till Siba. Med mig därifrån fick jag en luftfuktare som nu står i sovrumsfönstret. Om den funkar så bra som det verkar så kommer jag att älska den föralltid. Haha. Efter det åkte jag och handlade på coop, där det var typ 2000 pers som slogs om maten inför påsk. Att man aldrig lär sig? Handla några dagar innan så slipper man fightas över det sista lösgodiset, påskmusten osv.. Men jag är på bra humör idag trots en dum hals, en halvt förlamad sambo (han sträckte sig illa igår på träningen) eller kampen i mataffären - för jag har köpt massor med glass som jag kan äta i ett luftfuktigt rum. Hahaha!
 
 
 
 
En osmickrande selfie, men ser ni utslagen runt ögonen? Vill ha bort dom nuuu!

Luftfuktaren i mitt ♥. Hahaha.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :