en till listjävel...

...tänker ni säkert nu. Men det spelar ingen roll, för det är min blogg och jag tycker listor är skoj. Haha.

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?
Vänner! Enklaste frågan jag någonsin "fått", haha. Drömmen att bo med dom 6 ju! :)

2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?
Bonde, advokat, polis, medlem i spice girls haha, dansare... listan kan göras låång. Men bonde var högt upp på listan länge. Haha! Älskade (älskar) djur och tänkte väl att jobbet gick ut på att gosa med dom. ;)

3. Vilken är din favoritdoft?
Parfym? Marc jacobs - daisy. Annars är nog favoritdofterna: nybakat, havet, kaffe, kokos, nytvättat och rosor.

4. Vilken är din bästa danslåt?
Just nu är det nog bruno mars - uptown funk. Omöjlig att stå still till!
5. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?

Musik triggar alltid mycket känslor hos mig, det är nog det som får mig absolut mest nostalgisk. Det kan handla om att höra en låt från dia psalma, destinys child, slipknot, coldplay eller lars winnerbäck - alla olika band står för så olika perioder i mitt liv så det triggar olika känslor. Men jag älskar den egenskapen med musik! :)

6. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?
Coca colas julreklam <3 haha

7. Är du lik dig nu, som du var när du var barn?
Avgör själva......... 

hahaha :P
 
8. Favoritprogram på TV? Har nog inget nu, men äälskade O.C och gossip girl när det gick. Kollar fortfarande på vänner ofta, och har precis sett klart sons of anarchy (sjukt bra!) samt följer game of thrones. :)
9. Är du kär i någon kändis just nu? Haha, är det en nioåring som skrivit denna lista?
10. Hund eller katt? Hund.
11. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja, de flesta av mina vänner är faktiskt barndomskompisar, och de flesta har jag ju gått i skolan med. 
12. Har du blivit påkommen med att göra något du inte får göra? Haha ja. Man har ju vart tonåring & velat testat gränserna.
13. Senaste du köpte till dig själv? Ny toasits idag. Hahahaha. Så jäkla tragiskt att det faktiskt är sant. Men nu slipper man ramla ner i toan, så det var ju ett bra köp. :P Haha!
14. Tre saker du ska göra idag? Eftersom klockan är över tolv så får jag ju svara på vad jag ska göra idag, torsdag. Jag ska till vårdcentralen (för mina jäkla eksem runt ögonen), träffa mormor + mamma och senare ska jag möta upp syrran för att kolla vad affärerna har att erbjuda. Förhoppningsvis även hinna ha kvalitetstid med Niklas, kanske träna och laga någon god mat. Fullt upp alltså! :)
 

Kommentera inlägget här :