happy days

Helloo! Jag har haft två effektiva & riktigt härliga lediga dagar. Nu har jag laddat med lite d-vitamin från solen inför en jobbhelg. Jag har bland annat hunnit med besök hos tandläkaren, sökt kurser på distans till hösten, besiktat bilen, fikat i solen x 2, lagat god mat, bakat, handlat, förhoppningsvis skaffat nya vänner (berättar mer om det i nästa inlägg), vart på gymmet, provat yoga... listan kan göras längre. Haha. Jag har haft så mycket energi, gissar på att det är vädret som påverkat det. :) Här kommer några bilder från dagarna!
 


Har hakat på superfood-trenden med chiafrön OCH raw kakao i ett. Ska bli kul att prova olika recept! :)


Igår var det helt underbart väder, sol större delen av dagen och sen ett spöregn = regnbåge över herrestad. :)


Sånt väder skapar alltid ett magiskt ljus utomhus, försökte fånga det på bild men det gick... sådär.
 
Första gången i mitt liv som jag inte fick ombesiktning på bilen, oh happy daaaaay! :)
 
Det firades med glass i solen på vår framsida! :)
 
Var hos tandläkaren idag också och hade ett hål som måste lagas, så jag tänkte att jag väger upp glass-köpet med att även handla flourskölj. Då är det ju heelt okej?! Hehe.
 
Provade att göra smoothies på hallon, yoghurt, blåbär, granatäpple och granatäpplejuice. Gott! :)
 
 

Kommentera inlägget här :