semledagen

Heej! Idag hoppas jag att ni har ätit massor med semlor, för det är ju faktiskt semledagen. :) Jag och N var hos mamma på fika idag innan han skulle till jobbet, där bjöds det såklart på just semlor. ;) Så gott! Sen åkte N till jobbet och jag & mamma tog en liten promenad samt åkte till blomsterlandet. Jag köpte nya glas (som ser ut som burkar med hål i locket, så fina att göra drinkar i!) och nya tabletter/löpare till bordet. Intressant va? hehe. Ska nog göra en mojito sen, jag måste ju inviga glasen. ;)
 
Hur som helst, när vi var hos mamma förut så visade hon mina & yohannas barnkläder som hon plockat ner från vinden, vilken nostalgi alltså! Så himla kul att gå igenom ens egna bebiskläder. :) Minns ni att det var disney-tryck på allt förr? Jag minns att mina favorittröjor på lågstadiet hade tryck med typ Jasmine i Aladdin. Ni ser ju här under att det nog var populärt redan när jag var bebis. Haha! :) Så söta!










 


 
Nya löpare & glas på ett ostädat bord. ;)
 

Kommentera inlägget här :