juni

Alltså jag tycker så mycket om er som fortfarande är inne här varje dag enligt statistiken, haha. ♥ Ikväll grillade vi för första gången här hemma, i mitten på juni?! Vädret har ju inte direkt vart bra sista månaden, hoppas att det fina vädret håller i sig nu iaf.
 
Idag har jag haft så himla ont i huvudet, påmindes om tiderna då jag hade migrän ofta. Men efter att ha knaprat alvedon hela dagen så börjar det kännas lite bättre.. så vi har inte gjort mycket alls idag. Vi åkte en sväng till ikea för att handla lite saker till uteplatsen (och fler galgar pga mitt shoppingberoende hehe), så nu ser jag fram emot många sköna kvällar på altanen :)
 
Ska ni göra något skoj i helgen? Jag ska jobba hela helgen, men det är solid sound i Uddevalla så jag ska försöka hålla mig i närheten av riverside så att jag kan tjuvlyssna lite, haha. ;) Imorgon kväll spelar Veronica Maggio och jag vill så gärna höra henne live juuu!
 
 
 




































 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Mamma

Så kul att läsa din blogg igen, och även så många fina bilder!! Älskar dej!! Puss Mamma

skriven

Kommentera inlägget här :