5 saker.

5 saker jag brukar säga: 
- Huh?
- Gå o dö. (Menar det aldrig otrevligt dock, tro det eller ej. Haha. Skyller på Anna att jag säger detta....)
- Aaa precis.
- Dummer.
- Kan du hjälpa till eller...? (trevlig sambo jag är haha)

Saker jag brukar tänka:
- Hahaha, vilken bra humor jag har. ;)
- Jag skulle ha köpt något gott när jag handlade förut...

- Gud, vad jag tänker för mycket.
- Jag lämnar allt och flyttar utomlands.
- Vad ska jag se på netflix? Hehe. 

5 saker jag brukar drömma om:
- Stress. Drömde senast igår om att jag var sen till jobbet men fastnade i en labyrint med hissar.
– Om vardagliga saker, och det är ofta med personer som jag inte längre umgås med.
– Att jag är rädd för någon / något.
– Att jag flyger & flygolyckor, men jag överlever alltid.
- "Kärleksdrömmar", men absolut inte lika ofta som jobbiga drömmar eller mardrömmar. Tyvärr. Haha. Minns oftast inget av drömmen när jag vaknar utan vet bara att det var en sån dröm typ. Konstigt eftersom jag varje morgon minns vad jag drömt i detalj i alla andra fall!

5 saker jag älskar att göra:
- Resa! :)
- Bada varmt efter en natts jobb.
- Fika. Förvånade? Hehe. Min blogg borde heta fikamästaren.
- Åka på roadtrips.
- Dansa.

5 saker som jag vill ska ha hänt innan året tar slut:
- Att min magkatarr har börjat lyssna på mig och flyttat till helvetet. :)
- Haft oförglömliga sommarkvällar.
- Gått ner några kilo, gärna innan sommaren. ;)
- Fått in en bra träningsrutin som jag håller.
- Att jag har upplevt något nytt land / stad. Fått fler erfarenheter. :) Gärna Italien! 


5 saker som doftar underbart:
- Kokos.
- Kanelbullar.
- Nyklippt gräs.
- Vanilj.
- Nytvättat.

5 saker jag vill bli bättre på:
- Sluta störa mig på när folk tuggar högt. Haha. Kan verkligen gå mig på nerverna.
- Att inte använda telefonen så mycket som jag gör nu.
- Göra mer impulsiva saker & inte behöva ha allt planerat hela tiden.
- Laga mycket mer hemlagad mat och försöka bli av med sockerberoendet.
- Spara pengar! Haha

5 saker jag skrattar åt:
- Getter som låter konstigt. Hahaha.
- Min favoritbild, en hund som står upp lutad mot hundkojan. Kan inte sluta skratta åt den. Haha!
- Vänner. Tv-serien alltså. ;)
- Djur som gör konstiga saker, jag ♥ youtube. :)
- Nilecity, kungafamiljen i hey baberiba osv. 

5 saker som gör mig till mig:
- Nattmänniska, var länge sen innan jag somnade innan 04.
- Jag pratar nog lite för mycket.... eller?
- Jag är sällan arg längre än 5 minuter.
- Tidsoptimist.
- Dagdrömmare, kan ibland "försvinna" in i mina fantasier för framtiden.


 

Kommentera inlägget här :