meningen med livet

Ännu en helg som är över, haha. Vad har ni gjort? Jag har spenderat den på jobbet, som ni kanske räknat ut då det var tyst här. Hur som helst så har helgen vart rätt lugn, förutom en konstig grej som hände på jobbet i fredags natt. Jag gick en rond och hörde en kvinna skrika hysteriskt flera gånger, så jag ringde polisen som skickade en bil för att kolla runt i området (jag hörde inte vart skriken kom från exakt). Efter en stund ringde polisen tillbaka till mig och berättade att dom hittat tjejen, skriken var pga ett bråk med sin pojkvän, och dom tackade att jag ringt dom. 
Det kändes där & då lite löjligt att jag ringt dom, men med tanke på vad som hänt den senaste tiden i Uddevalla så ville inte jag chansa. Och vem vet, bråket kanske hade spårat ur ifall polisen inte kommit dit. Hellre att man ringer en gång för mycket än tvärtom.
 
Idag har vi haft (och har fortfarande) sons of anarchy-maraton här hemma, serien är så grym! Om ni inte sett den, se den! :) På lördag går föreställningen "meningen med livet" på draken i göteborg och jag vill se deeeen.... men ingen vill gå med verkar det som. Morrr. Kostar iofs 425, vilket jag tycker låter rätt mkt för en föreställning? Eller? Men jag älskar ju alex & sigge, jag lyssnar på deras podcast och älskar deras humor blandat med allvar. Men vill inte gå själv. Får se hur det blir! :) Någon som sett den? Vad tyckte ni?
 
 
 

Kommentera inlägget här :