Molnen skingras

Hej! Gick precis igenom senaste inläggen för att se vad jag skrev om då. Jag har inte bloggat sen i april tydligen..? Oops. Sorry. Antar att några av er som läser min blogg stör sig på att det aldrig kommer nya inlägg, precis som jag gör när jag går in på vissa bloggar. My bad. Men, jag har vart rätt tydlig med att jag bloggar när jag känner att jag har tid och framförallt har lust, så de flesta av er kanske inte räknar med inlägg alls. Haha.

Nu vänder vi blad. Hur mår ni? Jag tänkte skriva lite om förra veckan, den var ett helvete men också jättebra, haha. Jag hade en jobbig period i början på veckan, men "problemet" verkar ha löst sig nu. Iallafall på god väg, vilket är så jäkla skönt. 

Veckan bestod även av dejter med kompisar, systerhäng, fika i solen med mamma & Niklas, vårstäd, tränat yoga, lite jobb, god mat, restaurangbesök, goda drinkar, ooooch apelsin + jordgubbar! Haha. 

För er som kanske inte känner mig så väl - jag har undvikit att äta både apelsiner & jordgubbar (och aaallt som innehåller det) på många år pga korsreaktioner tidigare (obehagligt som fan, vilket resulterat i både adrenalinsprutor och monsterdoser med kortison), men igår orkade jag inte längre vara "rädd" för att prova detta igen.. Och det gick bra! :) Fattar ni lyckan i det?! Inatt har jag gått på jobbet och fantiserat om allt jag ska äta nu, hahaha. Tänk att dricka en strawberry daiquiri i sommar bara... 5 av 5 toasts. :)


Jordgubbs- och apelsinjuice i espressomuggar. ;)

Vattenmelondrink i fredags :)




Yoga! :)

Kommentera inlägget här :