5 saker

5 SAKER

Du gjorde igår kväll: träffade mina kompisar, fikade, kollade på film, badade, städade.

Du kan höra just nu: tvättmaskinen, filmen, ventilationen... thats it.

Du inte kan leva utan (saker): Min telefon, bil, bankkort, säng och badkar.

Du ska göra nästa vecka: IPL-behandling, jobbmöte, jobba, träna.... sova? :P

Du helst äter: Kakor och godis. Haha. Men om det gäller mat så föredrar jag italienskt eller en god sallad. :)

 

5 PERSONER

Du kan berätta allt för: Niklas, mamma, Yohanna, Anna, Alex

Du helst smsar med: De över här haha

Du tycker om: Fler än 5 :P

Du skulle vilja bjuda över på en middag: Drömgäster? Ellen Degeneres, Matthew Mcconaughey, Mia Skäringer, Springsteen och Chris Martin. Winnerbäck hade stått högt på väntlistan också. ;) Skulle bli en finfin middag!

Du träffar varje dag: Träffar inte 5 pers varje dag, hahaha. Vissa dagar träffar jag ju bara Niklas. :)

 

5 NEJ TACK

När det gäller klädesplagg: Enda jag kommer på som jag verkligen aaaldrig skulle använda är magtröjor.

I matväg: Blodpudding, ostron, inälvsmat, väldigt stark mat och sushi.

Drycker: Öl, rödvin, bryggkaffe utan mjök, jäger och kolsyrat vatten.

I din inredning: Möbler i högglans, skinnsoffa, glasbord (hatade när vi hade det, var tvungen att torka av det hela tiden ju haha), lysrörslampor... fick bli 4 saker. :)

När det kommer till personlighetsdrag: Snåla, själviska, skrytsamma, egoistiska och fördomsfulla människor skulle jag inte lägga någon energi på alls.



...Har suttit och fixat med designen på bloggen lite nu, ville testa en annan mall. Vet inte vad jag tycker riktigt... var det finare innan? 

Nu ska jag hoppa i säng, natti! :)

Kommentera inlägget här :