Första advent ♥

Glad första advent! Jag sov lite längre än vad jag tänkt idag men det är okej, kommer antagligen att få för lite sömn veckan som kommer så man får ju passa på. :) Startade dagen med nygräddade bagels, stooor kopp kaffe, tänt adventsljus och bra musik. Bra söndag. Har fastnat för Sam Smiths nya jullåt River, så fin! Den hamnade på min jullista på spotify direkt. :)
 
Denna dagen förblir nog lika lugn, hittade några recept på youtube förut på starbucks olika kaffe & frappe så ska prova att göra dom när niklas är på hockey, sen blir det nog netflix som vanligt haha. Kollade på Mama igår, hade hört att det skulle vara den värsta filmen på länge men tyckte inte att den var så farlig. Tyckte dock att den va rätt bra för att bara en skräckfilm, de brukar ju oftast vara riktiga floppar :)
 
Igår var mina kompisar här på julfika, hela köksbordet var fullt med kakor och onyttiga saker haha. Satt och pratade i över 4 timmar, så mysigt! ♥ Ses alldeles för sällan, men det blir ju så när alla har fullt upp med jobb, barn oså. Jag inser hur mycket jag saknar att umgås mer med kompisar när man väl ses, men som sagt svårt att hitta dagar då alla kan.. Jag hinner ju knappt träffa Niklas. :)
 
Imorgon ska jag göra något spännande (för mig iaf haha), ska prova IPL mot rosacea för första gången! Har tänkt på det läänge, men eftersom det är rätt dyrt så har jag dragit mig för det. Men nu har jag mått så dåligt över rosacean länge så det var dags att göra det nu. Hoppas på bra resultat nu så att man slipper ha en konstant röd näsa & röda kinder. Om det inte funkar så kan jag ju alltid söka jobb hos tomten som rudolf #2. :P
 
Nu - mer kaffe! ♥
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :