Matthew Kronvall

Denna dagen startade inte så bra. Men efter regn kommer solsken haha, och nu känns saker bättre. Jag har inte gjort något vettigt alls ännu idag, vaknade vid 16 typ och har sen dess bara vart och handlat mat till middagen som snart ska fixas. :) 
 
Jag känner att man borde hitta på nått då jag ändå bara är ledig varannan helg, men efter att hösten kom för nån vecka sen och det är mörkt & regnigt ute så finns inte riktigt motivationen faktiskt. Är såå trött! Åker till gymmet inatt när det öppnar 04 som vanligt, men det är ju inte direkt ett socialt liv iofs. ;) Det får vara okej att de kommande veckorna inte blir så händelserika, jag har tagit några extrapass utöver min heltid, så det blir 200h på jobbet denna månaden. För att palla så ser jag till att inte boka upp mina lediga dagar som jag annars kan göra. Men frågan är om jag tänker fel, att jag ser jobbet som prio 1 och anpassar allt annat efter det, man borde ju tänka tvärtom egentligen. Att livet utanför är det som spelar roll och där man borde lägga sin energi.
 
Hur som helst! Jag håller på att gå igenom lite gamla bilder på min externa hårddisk och hittade denna från true detective. Har ni sett första säsongen av den? Andra är också riktigt bra (en helt annan story och andra skådisar), men säsong 1 är oslagbar. En av de absolut bästa serier jag nånsin sett, tips om ni missat den! :) Att min favorit Matthew är huvudroll gör ju inte saken sämre....... hehee.
 
 
 
Matthew Kronvall. Hahahaha.
 

Kommentera inlägget här :