Nya tag

Heeeeeej!
 
 
Var tvungen att skriva det extra stort, flera månader sen jag bloggade nu. 😊 Det är fortfarande folk inne här varje dag så helt bortglömd är inte bloggen tydligen, haha.
Tänkte skriva att jag har sån blogglust nu & att det kommer att bli massor med uppdateringar här framöver men så har jag skrivit många ggr förr, så hoppar det. 😄
 
Annars då?  Senaste månaderna (bloggade i februari sist tror jag?) har vart rätt fullt upp, har vart ovanligt mycket i kalendern för mig faktiskt. Mars var rätt lugn iofs, det var mkt jobb & träning.
April bestod av påskfirande, jag fyllde 31, fortbildning/repetitionsutbildning med jobbet på Arken i Gbg, workshop i Sthlm med jobbet o passade på att träffa Anna då, roadtrip med Yohanna osv.
 
I slutet av april kände jag mig rätt slutkörd faktiskt. Det var många dagar då jag fick vända dygnet helt, sen jobba natt några dagar och sen vända igen. Jag är inte van att göra det så ofta så det blev alldeles för lite sömn under några veckor. 
Men nu är jag tillbaka med mitt vanliga nattjobbschema och det känns faktiskt riktigt skönt just nu. Gillar rutinerna jag har skaffat med träning, sömn osv. När man är iväg på roliga saker så ger ju det dock lite mersmak, och även om jag känner mig väldigt nöjd med arbetssituationen jag har just nu så får man ju se vad som händer i framtiden. Hade ju helt klart vart roligt med andra utmaningar framöver också. 
 
Hur som helst. Igår va jag och Niklas hos Mange & Julie och grillade, supertrevlig kväll! Idag har vi vart på snäckan och druckit kaffe i solen, har haft riktigt underbart väder de senaste dagarna så man får ju passa på 😄 I helgen är det jobb som gäller för min del, så ska fixa matlådor strax och lyssna på mumford & sons högt för att överrösta niklas hockey-maraton på tvn. Skön dag! 
 
 
 
 
 
 










 
























Favoritträden! Kanske inte så kul bakgrund med sjukhuset haha, men träden är 👌😊
 
 
 

Kommentera inlägget här :