Reseinspo

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hur sugen blir man inte på att boka en resa omgående när man kollar på bilderna över? Senaste dagarna har vi börjat planera lite för en resa i september, vi ska sätta oss och planera ordentligt snart. Vi måste bara komma överens om vart, när & hur. ;) Jag hade gärna bilat till Italien (hatar ju att flyga), och Niklas är mer inne på att ta en vanlig chartervecka i typ Grekland eller Kroatien. Funkar helt klart det också, men slipper jag flyget så är jag ju inte direkt ledsen. ;) Vi får se helt enkelt. Men en resa blir det mest troligt iaf haha.
 
Idag är det en vecka kvar till vi går på 3 veckors semester, och vi har knappt några planer. Underbart att kunna göra vad vi vill, och inte ha alla lediga dagar helt uppbokade. :)
Denna veckan blir det helt enkelt nedräkning (har räknat ner i typ en månad redan iofs haha) och förhoppningsvis går tiden fort :)
 
Nu ska jag städa lite och sen hoppa i säng, ikväll blir det jobb. Natti! 
 

Kommentarer :

#1: Mamma

Åh vilka underbara bilder!! Hade kunnat tänkt mig vart som helst av dessa ställen..ha ha
Härligt och ni gör helt rätt som åker iväg och förlänger sommaren!!
Puss och Kram

skriven

Kommentera inlägget här :