It's fall y'all

Hello bloggen! 👋
 
När hösten kom, för ja - den är faktiskt här, så inspireras jag alltid att börja med nya saker. Hoppa på nån kurs, starta med nån ny hobby, göra om hemma, byta hårfärg.. ja ni fattar. Har alltid tyckt att slutet på augusti / skolstarten känns mer som en nystart än vad nyår gör. Känns som att året drar igång på riktigt på nått sätt.
 
Brukar också känna mig mycket mer kreativ på hösten. Vill fixa hemma, pyssla & inreda, fortsätta att lära mig att spela gitarr osv. Har köpt en del nya kläder senaste veckorna, och är så peppad på att ta tag i garderoben en gång för alla nu. Har seriöst massa kläder som jag säkert haft i 10 år, men nu ska det lämnas bort (kläderna som inte använts mkt alltså) och garderoben ska uppdateras. Kul! :)
Tror jag känner mig mer välkomnande mot mörkret, kylan och hösten allmänt eftersom vi haft en galet varm sommar. Nu ska det bli mysigt med tända ljus, stora koppar te, varmare kläder och att löven skiftar färg. 😊
 
Nu ska jag hoppa ner i badet och kolla på några avsnitt med gilmore girls 👌 natti!
 
 
 
Förresten, jag har startat en instagram för mitt fotointresse, kolla gärna in där 😘

Kommentera inlägget här :