Thank god it's friday

Idag vaknade jag sent, som vanligt. Hur ska man lyckas vända på dygnet? Jag sätter alarmet, men stänger av det i sömnen :P Hur som helst, jag kom precis hem ifrån att ha fikat på stan med mamma, nu ska jag strax hem till pappa och Katarina.. Pappa ska få sin försenade födelsedagspresent - en leviströja och kallingar. Som vanligt, haha. Han önskar sig alltid sockar och underkläder, riktigt tråkigt att köpa men min fantasi är inte den bästa :) vad är bra pappa-presenter? Nu får han något han vill ha iallafall.

Kollar på real desperate housewives på tv:n nu, haha vilket sjukt program.. har nog aldrig sett ytligare människor :)

Nu ska jag iväg till pappa, bloggar när jag kommer hem igen.. ska försöka få upp ett youtubeklipp också :)


Ha en bra fredagskväll! :) Pusss

Kommentera inlägget här :