Men du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig.

Jag är helt såld på Melissa Horn. Tycker hon gör riktigt bra musik, så hennes låtar spelas flitigt i spotify. Jag har förövrigt slipat på mina playlists så jag skulle nog utan överdrift våga påstå att dom är bland sveriges bästa. Haha. Okejdå, kanske Uddevallas bästa. ;) Har 4 st som är döpta efter årstiderna, och det är nästan skrattretande hur stor skillnad det är på musiken i dom olika. I "vinter" har jag musik jag lyssnar på mest denna mysiga årstiden.. mycket singer/songwriter helt enkelt. Till skillnad från min sommarlista som nästan enbart innehåller "gladare" musik. :) Jag påverkas inte alls av årstiderna.. inte alls. ;)

Dagen idag startade ju kanske inte jättekul, men nu är det gjort iallafall. Ett stort plus är ju klart att jag slipper ha ont i den.. även om jag just nu väldigt gärna kunna byta tillbaka för nu har verkligen bedövningen släppt.. Lagom roligt att lägga 1200 kr på tandläkaren också. What to do. :)

Imorgon ska jag ha inredningpartyt här.. En säljare från perfecthome.se kommer hit och visar massa finfina varor. Ska bli riktigt kul! Tror vi blir 12-13 tjejer. :)

Vet ni vad jag gör? Jag sitter och kollar på resia.se.. Jappjapp. Prima skinka, so to say. Hur skönt hade det inte varit att dra iväg till värmen efter nyår? Känns väldigt lockande just nu. Kanske slipper smälta in i snön sen också isåfall. ;) Får se hur det går på intervjun på onsdag, kan ju inte dra iväg direkt om jag får jobbet.. hehe.




"Du ville prata häromdagen
O helt plötsligt blev det tyst
Jag undrar vad som hände
Vi som skrattade nyss
Du trodde säkert att jag hoppats
På nått som aldrig ska bli av
Men jag har aldrig lyssnat när du lovat
Aldrig ställt några krav"

Kommentera inlägget här :