Skynda att älska

Och så fick vi beskedet vi inte ville ha. Min älskade morfar har cancer, antagligen har det spridit sig till flera organ. Jag vill inte tro att det är sant, går det att blunda för en sån här sak? Mormor & morfar har alltid varit en stor del av mitt och Yohannas liv, dom känns verkligen som en stor del av familjen. Att vi helt plötsligt skulle vara en mindre är otänkbart.

Jag och mamma var på Näl och hälsade på honom tidigare idag, han såg så ledsen ut. Sjukt jobbigt att se. Usch detta känns riktigt tungt.

Nu ska han in på akut operation tydligen. Snälla, kan ni alla hålla tummarna för vår skull?


Du måste finnas kvar.

Kommentarer :

#1: Yo

PUSS JAG ÄLSKAR DIG!

skriven
#2: Alexandra

Men gumman..:-( Tycker verkligen synd om er, jag blir så ledsen..sånt ska ju verkligen inte hända..



Ni ska veta allihopa att jag tänker på er, bara o höra av dig om du vill prata eller bara ha sällskap.



Många många kramar <3

skriven

Kommentera inlägget här :