Äntligen fri

Jag kan inte sova = jag ligger och grubblar. Jag är inte bra på det där, det slutar alltid med att jag tänker på samma sak. På hur vissa människor kan gå vidare med sina liv som att inget har hänt, trots att jag är fast i kaoset dom skapade genom sina handlingar. Inte alls lika trasig som då, tack o lov. Tiden läker alla sår, om någon sagt det till mig då hade jag antagligen gett dom en smäll, men nu efter en viss tid så inser jag sanningen i orden. Jag är inte arg längre, jag förlåter dig dock aldrig. Wellwell, jag ska sluta älta det här nu. Aldrig mer tänka på det som har varit, aldrig mer på det som hände. Minnena som hållt mig fast har inte längre den makten, jag tänker gå vidare med mitt liv precis som du har gjort.

Kommentarer :

#1: Mamma

Älskade unge! Det är just det som är bland det svåraste i livet. Att just glömma och gå vidare! Men sprar dom fina minnena och ta fram dom ibland. Gläds åt det som var då! Oj nu blev jag djup..men så är det! Lägg det andra i ryggsäcken!

Puss och älskar dej!

skriven

Kommentera inlägget här :