Tekniken hatar mig

Nu var det länge sedan jag bloggade igen. Vet ni varför? Min dator funkar, men det gör inte internet på den. Ska jag seriöst vara tvungen att lämna in den igen? Gaaah, snart åker den ut från balkongen! :P

Jag har varit ledig igår, idag och är det imorgon med. :) Sen är det tillbaka till verkligheten igen. Igår & idag har bara varit riktiga latdagar och imorgon ska jag på Tinos kalas, jag har förövrigt blivit lite kär i den sötnosen. :) Det ska bli kul hur som helst, efter barnvälsignelsen så ska vi spela kubb, brännboll o så. Ååh, nästa vecka kommer anna med familj ner till bästkusten, ska bli så roligt att äntligen få träffa lilla Minna!

Jag får förövrigt snart en ny header, den är hur grym som helst! Imorgon eller på söndag ska datorn in igen, så snart är bloggen förhoppningsvis back on track. Saknar att skriva av mig om mer än bara ytligheter!


'Til next time :)

/ Miss J

Kommentera inlägget här :