jag saknar dig, jag saknar dig.

Klockan är kvart i 6 på morgonen och jag har inte lyckats somna än. Det har redan gått en vecka, en vecka sedan du försvann ifrån oss. Jag saknar dig så jäkla mycket redan. Imorgon kommer dödsannonsen ut i tidningen och den 11 juni är begravningen. Sitter här och lyssnar på Himlen är oskyldigt blå, låten som kommer sjungas på begravningen. Fyfan för att förlora folk man älskar.

Morfar och en liten Josefine ♥



Förlåt att bloggen är väldigt deppig just nu, jag har så mycket jag vill skriva om men jag har verkligen inte haft ork att skriva. Bättring på gång, jag lovar!:)


Wellwell.. Godnatt sötnosar!

Kommentarer :

#1: anki

Stackars er...jag vet hur det är o visst e det jobbigt att förlora de man älskar...just när det händer så undrar man allt vad livet är egentligen...pust.Kram på dig o försök så mycket det går att tänka på allt som var bra med din fina morfar......

skriven

Kommentera inlägget här :