Påsken 2011

Heeeeeeeeeeeeeeejhejhejhej! Hur mår ni? (Ni typ 20-30 som jag har kvar som läsare eftersom jag aldrig uppdaterar :P haha) Såå iallafall, påsken har vart finfin! Började i torsdags med födelsedagskalas hos Niklas pappa sen åkte vi till Hunnebostrand i fredags och var där hela dagen. Vi åt påskmiddag hemma hos mormor, gick promenad längs vattnet och bara njöt av strålande sol och att vara ledig. På kvällen softade vi i skeppsviken med Anna, Toulis och Sara. :) Årets första grillning på engångsgrill och sjukt fin rosa solnedgång. Väääldigt soft, so to say. Niklas och Toulis blev rätt fulla och bestämde sig för att dra till Harrys så jag hängde med Anna o Sara hem till bohusgården. Har vart väldigt nice att ha bästis i stan hela veckan må jag säga :D

Annars då.. har jobbat både igår och idag. Stängde igår och började 11 idag. Vaknade av o till sen klockan 7 imorse (gör alltid det när jag ska börja tidigt) för att jag var orolig att försova mig. Skulle gå upp halv 10 och vaknade tillslut 10. Försov mig alltså! Sjukt. Men skyndade mig upp, hann platta ner afrot lite (haha), och kom i tid till jobbet. :) Dagen har däremot vart lite av en katastrof. Började som sagt med att jag försov mig lite, tappade min fulla kaffemugg på jobbet så att det kom över hela golvet och större delen av mina byxor, Linda la av misstag en öppnad Pepsi-flaska på dom andra drickorna som jag höll på med så att jag fick pepsi över hela mig, när jag äntligen kom hem efter en stressig dag välte jag ut en ölflaska som stod på bordet. Alltså inte min dag idag! Visst är det konstigt att allt sånt här kommer på samma dag?! Haha nu ska jag gå och sova och hoppas att turen har vänt tills imorgon.. för då är jag ledig! Prima skinka, jappjapp. :) Johan tog min öppning så att jag fick en ledig dag! Känns som att det lutar mot en premiär av snäckan för i år.. mjoo så får det nog bli. + imorgon kväll kommer mamma, Jenny och antagligen Yohanna hit på typ fika. Ska bli riktigt nice!

Nu - sova. Puss!

Fick finaste rosorna av ♥ i torsdags! Min favoritfärg. :)

 

Underbara hunnebo!


 

Livet har varit hårdare. ;)

 

Min snygga mamma ♥

 

:)

 

 

 

Sigge! Haha det var en gubbe som var ute och gick med sin get Sigge, precis som en hund typ. Bara i Hunnebo! Haha

 

Solnedgången i skeppsviken :)

 

 

Kommentera inlägget här :