Recap!

Kom på att jag glömt att berätta om min födelsedag! :D Började väldigt bra vid midnatt redan då jag fick min present av älsklingen, hade redan fått en nackkudde men sen fick jag jättefina drinkglas också :D tack ♥

Vid 14 kom Mamma, Yohanna & Mormor och strax efter kom Jenny med Elin och Philip också. :) Fick presentkort, pengar och ett eiffeltorn i silver (berlock till mitt armband) ifrån Tomas Sabo. Och jättefina blommor! :) Tack för dom fina presenterna! Pappa och Yohannas Lina kom även en sväng efter deras jobb, fick ännu mer fina blommor :D

Efter massor med kaffe och tårta var det dags att börja göra sig iordning för kvällen, folk var bjudna till typ halv 8. Tror vi var 15 personer ungefär, och det var seriöst roligaste kvällen på länge! :) Hade fixat massor dagen innan, typ hämtat massor av is på donkan, köpt saker till olika drinkar och så. Vi gjorde goda Mojitos som vi bjöd på! Sen hjälpte Lina mig att göra löjligt goda strawberry daquiris. :D Farligt med goda drinkar, det märkte vi efter några. ;) Spelade våghals 2 som urartade lite, spelade skön musik och sen drog vi vidare ut. Big mistake! Alltid roligast när man är hemma, krogen är nästan aldrig kul. Inte i Uddevalla iaf. Vi va på Mortens i 30 minuter typ sen gick vi och åt på donkan. Tack alla för en grym kväll, och tack för presenterna! :D ♥ Som tur är finns det nästan inga bildbevis från kvällen, hehe.




Kalas-outfit. :)



Drinkglasen jag fick av älsklingen!



Kass bild på ett väldigt fint eiffeltorn!










Sötaste kortet! Fyller jag 54 elin? haha, tack Lenny! :D



Mormor, mamma, syrran och Lina! :)



Andra syrran och philip. ♥



Sötaste Elin! ♥ (och en osöt Josefine :P)



Hahaha, så skön bild som beskriver festen rätt bra! Förlåt angie. :D ♥



Kommentera inlägget här :