Hello sunshine.

Vaknade av att en solstråle trängt sig in mellan persiennen, finns det något skönare sätt att vakna? Jag känner mig alltid pigg och vaknar på bra humör om det är solen och inte en väckarklockas fel att man vaknar. :)

Idag ska jag träffa mamma en sväng tror jag, skulle hängt med Yohanna också men hon har fått feber.. Kvällen är hur som helst fortfarande öppen, kanske typ bio eller bowling? :) Får se. Imorgon börjar jag jobba igen, 4 dagar i rad, så jag vill verkligen hitta på nått annat än att kolla på tv hela kvällen idag. Har ni några förslag?:)

Fasen, nu är det molnigt ute igen. Jag vill ha vår! Tänk hur underbart med minst 10+, sol, vårkläder, uteserveringar.. ååh. Längtar! :) Jag älskar vintern men det känns som att november-januari räcker. Det är ju över jul man vill ha riktig vinter, nu räcker det. :P

Mina planer inför våren är än så länge Idre, Stockholm och antagligen Paris. Känns som detta året kan bli bra. :D



Kommentera inlägget här :