Önskelista

Detta året tänker inte jag önska mig någonting av någon, dels för att det inte finns något jag verkligen behöver eller för att jag vet något speciellt att önska sig. Det enda jag sagt är att jag inte vill ha kuvert, alltså pengar eller presentkort. Mycket roligare att få riktiga paket där man inte har någon aning om vad man får! :D Som när man var liten typ. Inga speciella förhoppningar, inte besvikelser o så. Jag blir verkligen glad vad jag än får. :)

Meeeeen. När vi gick förbi Albrekts guld förut så tappade jag hakan. Bokstavligt talat. Har aldrig sagt "wow" rakt ut och stått o gapat. Ringen är ju perfektion! Vita + svarta diamanter. Sjukt fin. Jag vill ha den.. känner mig som gollum.. my precious. :) Jag fattar att det är alldeles för mycket pengar för en present, jag skulle aldrig vilja att någon la så mycket pengar på en present till mig heller! Men en vacker dag kanske jag har råd att unna mig den själv. :D

Ringen till vänster är det, men den är mycket finare o maffigare i verkligheten! ♥

 

 

Kommentarer :

#1: Mamma

Önska..önska..av Tomten...

Vem vet..önskningen kanske slår in...:)

<3 Puss

skriven
#2: peter

Vad kostar ringen?

Kanske en ny Sune vore på platts,

jag har en kandidat som skulle fungera perfekt.

Ha de bäst..

skriven
#3: Annabanana

Ja ska köpa 10 st till dej joss!!

skriven

Kommentera inlägget här :