10 - 1

10 saker som jag tycker om:

Sommarkvällar.
Kärlek.
Solnedgångar.
Adrenalinrus.
Coldplay.
Filmkvällar.
Min familj. ♥
Konserter.
Västkusten.
Att skratta så man får ont i magen, typ när yohanna rappar i singstar.. :P
 
 
9 saker jag tycker mindre om:

Magkatarrshelvetet.
Att jag blivit allergisk mot 2 saker jag älskar; jordgubbar och apelsiner. Morrr.
Orättvisor.
Att inte vara rik som ett troll.
Ångestkänslor.
Snö i mars.
Att jag inte äger en bil för tillfället.
Mitt ständiga dåliga samvete.
Att Yohanna vann över mig när vi rappade i singstar igår. :p
 
 
8 bloggar jag läser:

Läser inte 8 bloggar, haha. Läser ibland kenzas, hanapees och mammas typ. Kan dock sitta och läsa många fler när jag är väldigt uttråkad. :)
 
 
7 saker jag vill göra i framtiden:

Ha ett jobb som jag trivs kanon med. :) 
Vinna en miljard på lotto. Eller några hundra mille, det funkar också. ;)
Gifta mig.
Starta eget.
Skaffa barn.
Se alla ställen som är värda att se på denna jord. :)
Köpa en sommarstuga i Hunnebo.
 
 
6 saker jag är rädd för:

Ormjävlar.
Att förlora någon jag tycker om.
Att bli lämnad.
Förändringar.
Att flyga. Heelt onaturligt att ett så tungt flygplan ska kunna hålla sig uppe. :P
Att gå miste om massor med saker för att jag analyserar allt för mkt.
 

5 platser jag tycker om att vara på:

Vid havet, framförallt sommarkvällar. :)
Hunnebostrand.
Växjö, vid Evedal där vi var varje sommar förr.
Hemma på vår baksida (älskar att ha en "egen" gräsmatta!), grillkvällarna och kubbspelandet slår det mesta.
Göteborg, min absoluta favoritstad!

 
 
4 ord som beskriver mig:
 
Omtänksam.
Rolig. Enligt mig själv. ;)
Grubblig.
Och alldeles, alldeles... underbar. :) haha
 
 
3 saker jag ser fram emot:
 
Att dagarna blir längre och varmare.
Alla sommarkvällar som kommer att spenderas på vår uteplats med folk vi tycker om. :D
Att komma igång med mitt nya jobb på Securitas! :)
 
2 bra filmer:
 
Django Unchained.
Bridesmaids.
 
1 bra låt:
 
Coldplay - The hardest part (här är den bästa versionen! --> http://youtu.be/4-kzYztyQ6k)
 
 

Bild från strandpromenaden för några veckor sen. Underbar solnedgång! :)

Kommentarer :

#1: Niklas

Kul att man fick vara med där på "tycker om"-listan! :P

skriven

Kommentera inlägget här :