25 frågor & svar

1. Bästa frukosten?
Hotellfrulle! Alltså mackor, yoghurt, juice, kaffe, frukt.. u name it. Vi som jobbar natt borde ju passa på att äta hotellfrukost någon gång ibland innan man åker hem och sover! :)

2. Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen?
Aldrig få dricka vin igen, lätt val! Jag ♥ drinkar. Haha.

3. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Svart.

4. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?
Göteborg eller Paris! Älskar London också, men vädret där är ju alltid dåligt! :)

5. Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer få lyssna på musik?
Aldrig mer få se på tv! Tänk att aldrig mer få lyssna på musik?!

6. Vilket sällskapsspel är du bäst på?
Alias! Haha övning ger färdighet. ;)

7. Vilket yrke skulle du aldrig kunna ha?
Kirurg, pilot eller kanske massös? Skulle aldrig vilja operera någon, flyga ett flygplan eller massera för mig okända människor. Haha.

8. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?
Solskyddsfaktor?

9. Vilka är dina 5 favoritbloggar?
Kenzas, Hanapees, Josefin Knaves, Tilda Bjarsmyr och mammas. Fast läser inte någon av dessa dagligen, men några gånger i veckan. :)

10. Vem känner dig bäst och varför?
Niklas antar jag. För att han är personen som jag spenderar mest tid med. :)

11. Vad står på din shoppinglista till våren?
Letar efter en snygg svart kappa! Har letat överallt känns det som.. så en kappa, en ny skinnjacka och en fin svart hatt.

12. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?
Då sätter jag mig oftast i bilen och kör runt utan att ha en speciell plats som mål, går på en promenad eller lägger mig i badet. :)

13. Vilket mål jobbar du mot just nu?
Att njuta till fullo av varje dag. Jag hörde en person säga att "detta var den bästa dagen i mitt liv" varje kväll, bara för att varje dag har man fått nya möjligheter, nya erfarenheter. Varje dag är alltså den bästa hittills, för man har aldrig haft mer erfarenheter tidigare. Så ska jag försöka tänka. :)

14. Vad vill du bli när du blir stor?
Jag tänker inte prata högt om mina drömmar ännu, vill se vad som slår in & inte innan jag skriver om det här.

15. Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli?
Jag skulle vilja lära mig att spela gitarr bra, samt att bli duktigare på att ta mig till gymmet. ;)

16. Om du kunde gå tillbaka till dig själv som liten och ge dig själv ett enda tips för framtiden, vad skulle det vara?
Sluta oroa dig så mycket och njut mer av varje dag!

17. Kakor, chips eller godis?
Haha, eh... jag kan inte välja ju. Antagligen kakor, om dom på något sätt innehåller choklad dvs. Hehe.

18. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?
Vänner, lättaste frågan hittills. :D

19. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?
Bonde, advokat, medlem i Spice girls. ;) hahaha!

20. Vilken är din favoritdoft?
Kokos!

21. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?
Hahaha. I en hängmatta på en öde, vacker strand. 

22. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?
Får panikångest? Hehe. Drar till liseberg med alla man känner & packar med sig alkohol och massor med god mat. Låter som 12 rätt bra timmar. :)

23. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet?
Att jag skulle ha lättare att bli chef och tjäna mer pengar. Fucked up.

24. Vad gör du om tio år?
Då har jag ju vunnit på lotto såå... jag har en fin villa vid havet, kanske några barn, äger en fin bil (förlåt bulan ♥ haha), jobbar med något som jag älskar och reser mycket. Haha, drömma får man! :)

25. Vilken är din bästa danslåt?
Några låtar som jag inte kan stå still till är;

Robyn - Dancing on my own (eller do it again),
Bruce Springsteen - dancing in the dark,
Blue swede - hooked on a feeling,
Mark Ronson ft. Bruno Mars - Uptown funk

Haha var tvungen att ta med hooked on a feeling! Alla dessa låtarna är väl mer sånna som man fuldansar till, men bästa! Annars funkar oftast RnB. :)

Kommentera inlägget här :