Ultimata (dröm)önskelistan!

Det är cirka 3 veckor kvar tills jag fyller år och jag har inte kommit på något som jag önskar mig, men nu har jag kommit på massor. Haha! Detta är ju en dröm-önskelista, så jag är helt medveten om att vissa saker är orimliga. :) Nu ska jag fortsätta kolla på sons of anarchy, såå bra!
/ Sist i Sverige med att upptäcka den serien


Marc Jacobs "daisy delight" (eller nya "sorbet" som jag inte hunnit lukta på ännu, haha..), vinglas från iittala, råsaftcentrifug (högst på listan!) & pengar. haha.

Hallonrött läppglans från clinique, värmeskydd från wella, middag på pinchos, prenumeration på amelia. Bilden på en laserbehandling är ju inget jag kommer få, men den är med bara för det är något jag vill göra inom snar framtid (pga rosacean). :)
 

Årsförbrukning på Ben & Jerrys, hehehe. :) Yankee candle, hallon- eller cappuccinodoft. Klänning från denim & supply / ralph lauren, flygbiljetter till en storstadsweekend (gärna paris, rom eller london), fotokurs för att lära mig vår systemkamera.

Vår gooda middag idag! Ryggbiff (ja, jag vet att jag steker sönder den...), potatisgratäng och bea. Efterrätten bestod av vaniljglass & fruktsallad. Jag ger den, som Borat, 2 tummar upp. Hahaha. 
 

Kommentera inlägget här :